Atunci când Alexandre ne-a propus acest proiect, decizia de a ne alătura a venit repede și cu deplină convingere. Am fost inspirați de curajul lui Henri Gault și Christian Millau, care au reușit prin ideile lor să influențeze cursul gastronomiei internaționale, de misiunea continuă de a identifica și sprijini exprimarea și evoluția gastronomiilor locale precum și de etica puternică a companiei.

Prin urmare, am pornit cu mult entuziasm într-un domeniu nou, având însă în spate principii solide de business dobândite de-a lungul multor ani de experiență în management strategic pe care le corelăm acum cu un brand internațional care are o tradiție definitorie și o filozofie clară. Vrem să construim un proiect cu un set clar de valori și obiective, care să sprijine cu adevărat evoluția gastronomiei, în sensul cât mai larg, pe plan local. Ne propunem să susținem bucătarii din România prin recunoaștere, acordare de premii, descoperire de noi talente, dezvoltarea abilităților tehnice și manageriale ale acestora. Dorim să contribuim la educarea și consolidarea cunostințelor publicului larg în ceea ce privește tradiția și evoluția gastronomiei românești într-un context internațional. Ne asumăm să facilităm interacțiunea dintre toate părțile implicate în gastronomia locală, de la producători locali sau internaționali, distribuitori, chefi, publicul larg, influențatori. Din septembrie 2017 și până acum am analizat cu atenție piața locală, cu ajutorul unei echipe de evaluatori anonimi locali și internaționali atent selectionați și pregătiți, am lucrat la dezvoltarea ghidului și la platformele tehnice de suport, am avut numeroase întâlniri sau discuții cu echipa internațională, am încercat să cunoaștem pe cât mai mulți din cei implicați în gastronomia locală și acesta este doar începutul. Primii pași au fost făcuți cu hotărâre și cu emoția noilor descoperiri, iar acum, în momentul primului ghid Gault&Millau România, privim cu încredere spre viitorul gastronomiei românești.