Gault&Millau și Radio Guerilla lansează împreună campania Foodies merg #maideparte

 

O serie de proiecte pentru avanposturile selectate de ghid și pasionații de gastronomie

Gault&Millau România și Radio Guerrilla devin parteneri în promovarea gastronomiei în România, printr-o serie de proiecte dezvoltate sub umbrela campaniei Foodies merg #maideparte. Partenerii campaniei Gault&Millau (primul ghid gastronomic internațional prezent în România) și Avanpost Radio Guerrilla vor fi semnalați de ambele părți, atât pe platforma digitală go-mio.ro, cât și în aplicația mobilă sau pe site-ul Avanpost Radio Guerrilla. Comunitatea de foodies din România va primi vești din gastronomie și recomandări despre restaurante și bucătari, precum și resurse la îndemână pentru a se conecta cu alți pasionați de gastronomie.

 

 

Gault&Millau și Radio Guerrilla au avut în perioada stării de urgență inițiative în sprijinul restaurantelor și a publicului iubitor de gastronomie. În acest sens a luat naștere acest parteneriat care are în continare ca scop sprijinirea și promovarea comunității de foodies din România – adică a celor pasionați de experiențe gastronomice deosebite.

Începând cu luna martie, Gault&Millau a inițiat și coordonat proiectul #dinGrija, apoi a transformat platforma sa digitală Go-Mio.ro în cel mai mare restaurant online și a menținut viu interesul pentru gastronomie din partea publicului larg. Ghidul Gault&Millau continuă să sprijine restaurantele din comunitatea sa să meargă #maideparte, prin folosirea tuturor platformelor sale digitale pentru a comunica despre activitatea lor, precum și prin proiecte speciale, precum lansarea cardului cadou #maideparte. Totodată, Radio Guerrilla a identificat și susținut până acum peste 340 de Avanposturi – adică furnizori de bunuri și servicii cărora li se acordă marca de calitate Avanpost Radio Guerrilla, dacă sunt validați de ascultătorii postului de radio. Numărul acesta se va extinde continuu, pe măsură ce echipa Radio Guerrilla și ascultătorii postului vor adăuga și valida recomandări pentru categoriile mâncare, timp liber, shopping, online, medical, servicii și turism.
Foodies – adică acele persoane pasionate de gastronomie – sunt beneficiarii campaniei Foodies merg #maideparte, lansate astăzi. Utilizatorii platformei go-mio.ro pot vedea care restaurante din comunitate sunt și Avanposturi Radio Guerrilla. Tot începând de astăzi, utilizatorii aplicației mobile Avanpost by Radio Guerrilla vor putea identifica ușor restaurantele selectate de ghidul Gault&Millau și accesa recenzia făcută de evaluatorii independenți și anonimi ai ghidului. Campania de comunicare Foodies merg #maideparte va promova comportamentele pe care le încurajăm în rândul iubitorilor de gastronomie (să aleagă restaurantul vizitat în primul rând datorită gustului, să aprecieze restaurantele care lucrează cu producători locali sau să facă rezervare la restaurant și să anuleze din timp dacă nu mai pot ajunge, printre altele). Foodies vor beneficia săptămânal de cele mai noi vești și recomandări din gastronomie, iar parteneriatul dintre ghidul internațional și postul de radio va lua și alte
forme în viitorul apropiat.

Comunitatea Gault&Millau cuprinde ~300 de restaurante:
● selectate în ghidul de restaurante Gault&Millau din 2019 lansat pe piața locală
● alte restaurante, cu potențial de a intra în noul ghid în 2021
o recent deschise și identificate de evaluatorii independenți ai Gault&Millau
o recomandate direct de cel puțin unul dintre bucătarii din ghidurile 2018 și 2019
o premiate în unul din ghidurile trecute Gault&Millau și redeschise sau cu bucătari-șef premiați în unul din ghidurile trecute

Evaluările restaurantelor selectate în cele două ghiduri de restaurante de până acum (edițiile 2018 cu 141 de restaurante și 2019 cu 275 de restaurante) au fost realizate de o echipă de evaluatori anonimi, locali (cetățeni români și expați) și internaționali, folosindu-se aceeași metodologie de evaluare ca în toate țările în care este prezent ghidul. Punctajul acordat este de la 0 la 20 de puncte și de la 0 la 5 bonete, iar în ghid apar doar restaurantele care au cel puțin 10 puncte. Cel mai mare scor din România a fost de 15,5 puncte, echivalent a 3 bonete. Următorul ghid de restaurante va fi lansat la finalul anului 2021.

În același timp, pornind de la comunitățile puternice de Avanposturi și de ascultători, Radio Guerrilla a lansat Cardul Bancar Radio Guerrilla (probabil cel mai bun card de pe piață la momentul actual), un card de debit Mastercard Gold emis de Libra Internet Bank, care oferă 10% reducere instant în toate Avanposturile Radio Guerrilla, acces gratuit la Business Lounge
Otopeni și Viena, curs de schimb Mastercard, transfer de bani instant și toate beneficiile unui card Mastercard Gold. Cardul se poate comanda online gratuit atât din aplicația Avanpost Radio Guerrilla, cât și de pe site-ul Libra Bank.

Avanpost Radio Guerrilla este modul în care ne exprimăm respectul pentru orice lucru bine făcut, este evaluarea noastră de calitate acordată celor mai buni furnizori de bunuri și servicii din lumea Radio Guerrilla, a celor care-și fac treaba temeinic, cu pasiune și responsabilitate. Am lansat și Cardul Bancar Radio Guerrilla, iar acum e timpul să mergem #maideparte.Viziunea Gault&Millau de a selecta cele mai bune experiențe în jurul gustului se potrivește cu dorința noastră de a oferi cele mai bune recomandări ascultătorilor, astfel că Avanposturile care sunt selectate și de ghidul internațional vor fi și mai mult în atenția noastră. Vrem să contribuim la dezvoltarea comunității de foodies din România și venim cu două forme concrete de sprijin – cardul bancar Radio Guerrilla și platformele noastre care vor găzdui mesajele pentru acești foodies”, ne spune Adrian Bortaș, Project Manager Avanpost Radio Guerrilla.

Foodies merg #maideparte e modul prin care ne onorăm o parte din misiunea noastră în România. Ne dorim să-i aducem împreună pe creatorii de gust cu cei care caută experiențe deosebite în jurul gustului – așadar să aducem aproape bucătari și enologi de foodies. Publicul Radio Guerrilla este unul activ, curios și în căutare de experiențe speciale, iar Avanposturile și Cardul Bancar sunt tot o manieră de a sprijini restaurantele – astfel că decizia de a colabora cu Radio Guerrilla a venit firesc. Ne unim forțele ca să mergem #maideparte și să ne fie cât mai bine (Binili învingi) tuturor iubitorilor de gastronomie în noul normal către care ne îndreptăm.” adaugă Raluca Hriţcu şi Ştefan Mortici, Country Managers Gault&Millau România.
___________

Despre Radio Guerrilla
Printr-un discurs alternativ de calitate, Radio Guerrilla a construit în cei 16 ani de la lansare poate cea mai mare și mai constantă Comunitate Premium din România, diferențiatorii fiind în primul rând de natură calitativă și apoi cantitativă: derulăm campanii de și pentru bun simț, susținem cultura românească, apărăm limba română, noul val al muzicii românești s-a născut în studiourile Radio Guerrilla, experimentăm permanent, avem în grilă emisiuni consistente, susținem antreprenoriatul românesc șamd.

Contact Radio Guerrilla
Pentru mai multe detalii despre proiectul Avanpost Radio Guerrilla ne puteți contacta la avanpost@guerrillaradio.ro sau (0726) 131 729

Articole Asemanatoare

16 martie 2019
[Locuri noi] Lovin’ Winebar & Bistro, București
Radu Dumitrescu, cunoscut pentru meniurile sezoniere și locale de la Voilà, a preluat de curând, în calitate de co-pr...
23 iunie 2020
Vești din gastronomia locală #13
Restaurantele merg #maideparte, iar într-o perioadă plină de limitări, creativitatea, optimismul și curajul lor nu pa...
8 octombrie 2020
KAIAMO invită la unitate și responsabilitate prin campania #fararisipa
Echipa restaurantului KAIAMO, condusă de Chef Radu Ionescu, a transmis un apel la unitate și responsabilitate, pe car...